Killers

Japp, det har varit torka här på min blogg ett tag. Mainly för att jag inte har ett skvatt att skriva om eftersom det enda jag gör är att sova, äta, träna och jobba. Måste dock berätta att min tandläkare tycker att jag är onormal, haha! Var där i fredags och skulle bara på en allmän koll (inga hål btw). När jag sa att jag hade börjat känna av min sista visdomstand och att den var påväg upp kollade han konstigt på mig. Jag hade tydligen redan fått alla mina visdomständer och behövde inte dra ut en enda. Han tyckte dock att det var konstigt hur jag hade lyckats få plats med exakt alla tänder man ska få i "min lilla mun", haha! Tydligen var det mycket ovanligt. Men å andra sidan så är jag ju lite speciell av mig, höhö!

Nu slutar jag jobba alldeles strax, men som vanligt är jag inte trött. Sjukt egentligen med tanke på att jag knappt sov ett dugg efter jobbet igår och at jag började jobba 21.00 igår och slutar 08.00 idag. Monsterpass! Så det får nog bli en löprunda idag innan jag går och lägger mig. Igår kom jag också hem överpigg. Det slutade med att vi tog en promenad och köpte HD (Gud, va vuxet, haha) för att se om det stod något om skyttekungen och hans FIFA-mål! Somnade vid 11.30 och vaknade igen 14.00. Det är inte mycket man sover om åren. Men å andra sidan, sova kan man göra när man dör!

På tal om död, så köpte jag nyss ett par skor (som Niko också har). Dom är så otroligt fina, men jag lovar att personen som skapade de här skorna ville se alla fötter på jorden dö ut! They hurt so much! Om ni någonsin sett avsnitten i Vänner med "Monicas new boots" så vet ni exakt hur jag känner mig. När jag köpte dom så sa jag "jag kan ha dom till klänning, till jeans, till kjol och ja till allt. Jag ska ha dom på mig, alltid!" Jovisst! Men jag ska i alla fall klara en kväll med dom, bara för att dom är så fina, sen får vi se om jag kanske säljer dom till någon som inte har någon känslen i sina fossingar.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0