Ladies night!

I lördags passade jag på att sova ut. Något säger mig att jag behövde det, haha! När jag hade blivit människa igen åkte jag en sväng till Olympiafältet för att kolla lite fotboll. Kullavägen spelade mot Alexander och givetvis vann dom. Iggy gjorde såklart 2 av 3 mål. Men nu för tiden räknar man ju inte med annat. Du får skaffa dig en ordentligen segergest snart!

Mot kvällen blev det lite fix oxh trix med vad man skulle ha på sig hos Micki som skulle ha "förferre" hemma hos sig. Jag är ju som alla vet en "klänningtjej" och går sällan ut i något annat. Men i lördags blev det andra bullar. Hade på mig en jättefin tunika som jag hade fått av Micki och leggings. Till det hade jag mina nya nitskor. Tro det eller ej, men till och med jag tyckte att det var fint. Ovanligt, men fint. Framför allt var det skönt att bära. Inte som klänningarna som man knappt kan andas i eller sitta ner med, haha! Tack ännu en gång Mickimus! Och på tal om mina skor, haha. Jag vet inte hur många tjejer som kom fram till mig i lördags och frågade mig var jag hade köpt dom. När jag svarade en tjej på Tempel så sa hon: "Åh, tack snälla du, va du är snäll som ger ut dina hemliga sidor". Hahaha! Mina hemliga sidor? Okej!?

Anypoo, det blev en riktigt lyckad kväll såväl hos Micki som ute i staden. Hade velat säga att det kanske blev lite för mycket av det goda, men det blev det faktiskt inte, det är bara min stackars lilla kropp som inte tål så mycket nu. Men kul var det i alla fall, det märkte man dagen efter, haha! Det blev besök på Pascha, Tempel (aldrig mer) och även vårt älskade Cardinal!

Här kommer lite bilder (resten finner ni såklart på "fejjan")








Riktigt galen kväll som sagt, but that's the way we do it!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: En som ALLTID gör mål!

Mmm, får ta mig en funderare tills nästa match...ska bli spännande vad d blir för någon då. hehe

Puss!

2009-08-18 @ 13:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0