Längtan efter svett!

Jag kan verkligen säga att jag längtar till nästa vecka. Dels för att Niko börjar med sin träning igen, men också för att jag nu införskaffat mig ett par spinningskor. Onödigt kanske många tycker, men det är verkligen guld speciellt om man spinnar så mycket som jag gör. Plötsligt blev allt så mycket bättre. Inga fötter som somnar under passen, inga remmar som måste dras åt och man behöver verkligen inte oroa sig för att "trilla ur korgen" när man cyklar i en "nerförsbacke", haha!
Passade även på att köpa nya gymbyxor, allt började bli för stort så det fick bli ett par Nike spinning/löpningsbrallor! Riktgt sköna, vill egentligen ha dom på mig 24/7, men då hade nog folk börjat undra, haha!




Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0