Lisse, here we come!

Klockan 10.00 idag åker Micki, Iggs och jag inte till huvudstaden, men däremot  till  "eru go' i huvve"-staden  (Göteborg för er som kopplar sent) för att besöka Liseberg och alla dess åkattraktioner. Detta innebär dock att jag endast har 2 timmar på mig att sova efter jag slutar jobba klockan 08.00 och sedan ytterligare några timmar i bilen på väg upp. Vi får se om jag är människa när vi väl är framme. Kan i alla fall säga att allt inne i Spökhuset kommer att skrämma mig, för jag är så sjukt lättskrämd när jag är trött, haha! Skitbra väktare Emily!

Längtar till att få åka allt roligt. Hoppas bara att vädret håller i sig. Annars är det bara att sätta sig i Flumridern och känna sig som hemma, haha! Jag är ganska lättroad, så jag garanterar att jag kommer ha ont i smilgroparna (om man nu kan ha ont där) nästa dag.


Hm, jag borde nog äta frukost idag så jag står mig hela dagen va? En ganska bra idé, ja jag vet mamma!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Frenh Horn

Man kan ha ont i smilgroparna, det vet jag av egen erfarenhet. Ha de´ gött!

2009-08-14 @ 16:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0