Me so tired!

Finns det någon godare doft på morgonen än doften av frukostbullar? Skulle inte tro det va! Hämtade precis in en stor vagn med bullar i alla dess sorter. Ville bara sätta mina tänder i en sådan där varm birkabulle med mandelmassa. YUM! Men icke! Inte bra att äta nu på morgonen i och med att jag ska gå och lägga mig om ca 2 timmar. Ingen förbränning under sömnen minsann, men när jag vaknar... då jäklar blir det bullar i ugnen, haha!



Senare idag blir det löpning i Pålsjöskog (vilket inte blev av igår eftersom jag stack till gymmet istället). Efter det blir det lite mys och god mat för att sedan gå på premiären utav "Linje 1 2 3 kapad", som enligt mig har fått den mest löjliga titeln på svenska. "The taking of Pelham" låter så mycket coolare! Anyko, det blir nog en trevlig dag känner jag på mig. Får inte glömma att ta med mig nya popcornkrydda till bian idag. Mums!


Nu ska jag gå och se om det finns någon snäll själ i huset som kan tillgodose mig med panodil! I'm dying over here damn it!
God morgon & God natt!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: En som oxo är trött

Mmmm, d kommer bli en bra dag ska du se =) Först ska vi vara lite duktiga o träna sen har vi all anledning att fira d med lite god mat och bra film!

Cs senare idag o sov gott!

Puss

2009-08-05 @ 08:08:02
Postat av: Micki

Jasåå? Jag och Jennifer ska också se den :D:D Wiiiee hihi! Ring när du vaknat och sånt. Puss puss

2009-08-05 @ 10:00:43
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: FRiDA

Oj jäklar..! Snacka om att du låg inne med ett antal hundnamn på lager. Haha! Jag hoppas inte att jag måste bestämma namn på en viss bokstav för det kommer inte bli lätt. Men sen finns ju Google. =) Men vi får se när detta blir av.



Visst är zip-armbanden coola! =)

Ha det fint! Kram

2009-08-07 @ 21:46:06
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0