My very first crib!

Wow! Jag älskar exakt varje centimeter av min lägenhet, och den är inte ens helt färdig! Gud, va mycket positivt idag! Fick reda på att jag inte kommer behöva leta parkeringsplats, någonsin. Fick en egen trygg och fin plats för min nya cykel, haha. Badrummet var en stor överraskning, kommer kännas som att jag bor på hotell. Jag fick även reda på att jag kommer att få nycklarna till lägenheten tidigare än planerat. Genast fick jag lite bråttom, haha!
Jag kan inte fatta att jag ska bo där! Och att det är min första egna lägenhet!!! Frågade om det var någon annan i huset som hade valt en sådan ball fondtapet som jag gjort. Men icke sa Nicke, det är bara jag som kommer vara speciell, hihi! Nu ska jag bara fundera på hur jag ska göra med mitt runda sovrum. Vill ju helst inte ha en rund säng då det kan bli lite för porrigt, haha.

Tog massa foton (missade nog faktiskt inte ens en meter) men eftersom det fortfarande är under uppbyggnad visar jag bara en liten sneek peak på lite smått och gott, såsom en av mina fina takrosetter, utsikten över takåsarna (eller ja, Nicolai iaf), min duschvägg och lite till. Enjoy!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

faaan va kul dude :)

2009-08-26 @ 12:32:47
Postat av: dajana

va nice :)

2009-08-26 @ 13:05:53
Postat av: Brun utan sol

haha.. två som är sugna på att festa loss in my crib eller?? hihi

2009-08-26 @ 14:11:21
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Micki

Aaaah ser skitfint ut!!! :D glad för din skull tolle.

2009-08-26 @ 15:16:11
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: sara moune

ah va kul, grattis!!

2009-08-26 @ 17:55:00
URL: http://www.saramoune.com
Postat av: Daniel_kusin

Nice!

2009-08-30 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0