Noll fyra två!

Gud va Helsingborg är vackert!!! Åtminstone när det är sol ute. Man får inte nog av denna staden! Förstår mig inte på folk som flyttar härifrån till någon annan stad i Sverige! Helsingborg har faktiskt allt man behöver så det räcker och blir över.

Nu är det snart dags för träning igen för fjärde dagen på raken. Igår hade jag tidernas jobbigaste spinning pass med en ny instruktör som heter Paul! Han hade passat som ett befäl i det militära, för jag lydde och svettades som aldrig förr.

Ni glömmer väl inte att anmäla er till min och Micaelas fest den 19 september. Det är mindre än en månad kvar och platserna blir bara färre och färre. Just nu finns det 25 platser kvar så jalla jalla!

TTYL

Ciao!

Kommentarer
Postat av: FRiDA

Var ni bara inne och kollade läget idag? =) Förlåt att jag inte hann stanna och prata mer. Jag hade lovat att lösa ett kundcase så jag var helt inne i det. Ha det fint, söt! Kram

2009-08-21 @ 22:30:24
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: FRiDA

Ahaa, vilket märke är det på tv'n? Hojta till när du vet vilken dag ni kommer in så jag vet ifall jag jobbar. ;) Krampuss

2009-08-21 @ 23:06:21
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0