Ny kärlek!

Jag har funnit mig en ny kärlek på Helsingborgs gator. Och nej, ingen hooker! En helt underbar bil. Dock är det en Renault (franskt skit), men utseendet lockar så sjukt mycket. En bil som hade passat mig som handen i handsken. Någon snäll själv som vill sponsra mig? Mamma? Pappa? Jag fyller faktiskt år snart. Ni kan komma med den utanför min och Mickis fest så blir det precis som på MTV, haha! Sweet 16, eller ja sweet 23 kanske! Och om ni inte vill köpa den till mig så går det även bra med en BMW X6. Jag blir inte sur! Haha!


Renault Mégane III 1,6 Flexifuel Coupé Dynami


BMW X6
Ciao!


Kommentarer
Postat av: The French Horn Player

Hej Emily!

Satsa på en bättre fiolstråke istället! Dessutom är den bilen bara yta, den är tämligen undermotoriserad och har ett chassi som inte kan vara något annat än just franskt. Spiralfjädringen (det är det faktiskt) som förresten lika gärna kunnat var bladfjädring som på 50-talets BMC är tämligen mjuk och det i samband med det attraherande utseendet blir en mycket underlig kombination eftersom man förknippar den karosstypen med sportiga köregenskaper, vilket, i detta fallet, blir en mindre roande paradox.

Lycka till!

/Hornisten



PS

Fråga bara mig om det är något du undrar över när det gäller val av bil

DS

2009-08-09 @ 23:25:37
Postat av: E.M.I.L.Y

Eh, okej kussen! Haha, när blev du så vuxen och smart? Morfar måste verkligen ha hjärntvättat dig, hehe! Jag lovar att prata med dig först innan det är dags för bilbyte. Men någon ny stråke tror jag nog inte att det blir. Har ju en som duger utmärkt! =)

2009-08-09 @ 23:28:33
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Renaulten e bajs, bmw e bättre

2009-08-10 @ 16:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0