Ny vecka!

Helgen gick verkligen snabbt, trots att man inte var särskilt effektiv, haha! Det har dock varit väldigt mysigt att vara så passiv som man har varit. Men nu är det som sagt måndag igen. Ny tag! Har väl kanske blivit lite för mycket utav det goda i helgen. Fredag vill jag inte ens prata om, men det var kul så länge det varade, haha!

Mamma fick en spikmatta av mig i fredags, därav min "taggade" energi, haha! Hon blev jätteglad. Jag kommer nog också använda den då och då. Just nu är hon och pappsen i Prag på en liten minisemester, så jag har hela huset (och alla hundarna) för mig själv. Ganska mysigt faktiskt.



Kom nyss hem från träningen. Brände kalorier som aldrig förr kände jag idag. Antar att det är allt skit jag har ätit under helgen som svettas ut nu. Och på tal om träning, så gör min fina systeryster comeback till träningen nästa vecka! Woho! Du har varit saknad vill jag lova! Nu har du lovat Niko, vilket också är därför jag skriver det i bloggen, så försök inte smita, haha! Plus, att vi måste sätta fart med våra "guldploppar" så att vi kan få den där weekendresan till Stockholm för 2, hihi!
Nope, nu blir det bus och sen matlagning! Ha en trevlig, regnig, måndag!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0