Sonntag!

Min söndag började kanske inte så värst bra, men däremot visade sig bli den bästa söndagen på länge (efter lite kolsyrat vatten och kamomillthé). A certain someone kom hem med en en Maxi-påse fylld med allt det jag gillar. Två olika chipspåsar, två olika dippar, Oreos, Malaco truly, Ballerina, Vitamin well och massa mys! Så satans snällt alltså! Men det fick vi vänta med. Först skulle vi till Thai Corner och äta riktigt gott. Snacka om att jag blev mätt. Inte konstigt med tanke på att jag tömde allt på tallriken (inte likt mig). Som vanligt tog jag marinerad oxfilé på gjutjärnstallrik. Yum-ie!
Efter restaurangbesöket åkte vi vidare till Ängelholm för att gå på bio. Ängelholm? Undrar ni. Ja, det är faktisk mycket bättre att gå på bio i Ä-holm. Röda Kvarn har de absolut skönaste stolarna och betydligt mycket större än dom på Filmstaden i Helsingborg. Salarna är störrre och duken är också större. Ljudet är bättre och det finns en rad i salongen där det är en gång precis framför, vilket innebär att du kan sträcka på dina ben hur mycket du vill! Tror ni att vi satt på den raden eller? Haha!
Anyko, vi såg i alla fall filmen G.I Joe, en riktigt häftig film med coola scener. Dock en gnutta "för mycket" ibland. Men helt klart sevärd. Om inget annat så spelar ju Channing Tatum en av huvudrollerna. Och det vill man ju inte missa, haha!



Ciao!


Kommentarer
Postat av: En som tycker du förtjänar det bästa!

Tack för maten baby! Sjukt gott som vanligt på "corner"!

D får bli liknande helg snart igen tycker jag!

Puss puss!

2009-08-18 @ 13:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0