Sqeeze me!

Väldigt ledsen för den ofantligt dåliga uppdateringen här, men det är ju så det brukar bli när jag är ledig från jobbet. Det har blivit en hel del träning i olika former. Häromdagen var man och sprang i Pålsjöskog, vilket var riktigt skönt! Löpning är väl kanske inte det bästa jag vet, faktum är att jag tycker att det är ganska trist. Men när man väl genomfört en runda så känns det sjukt skönt! Micki var också riktigt duktig som klarade såpass mycket trots det var första gången för henne på länge. Creds!

Bion i onsdags var faktiskt ganska bra. Det var dock ingen "biofilm", utan mer en film som jag hellre hyrt på dvd och sett hemma. Fick även en jobbig huvudvärk mitt i filmen. Men det berodde nog på rosévinet vi drack på hampan innan vi såg filmen. Vin innan bio är inget jag rekomenderar, med risk för att somna eller att få huvudvärk.

Men som sagt, nu är jag tillbaka i rutan och jag tänker inte lämna er. Inte på ett tag i alla fall, haha! Nej, nu ska jag äta lite kokta grönsaker och kylling! Mums i matlådan!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mazäta

Naww vilket hängar gäng :D

2009-08-08 @ 02:17:25
Postat av: sara moune

snygga ni e!

2009-08-09 @ 06:01:55
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0