Trångt i kalendern!

Kan börja med att säga att detta är sista natten jag jobbar innan mina lediga dagar börjar, vilket också innebär att det förmodligen inte kommer bli så mycket bloggande. Kanske om det dyker upp något kul (vilket jag tror det kommer göra, kanske till och med nästa vecka). Hade ju kunnat skriva om min träning varje dag, men det blir väl inte så värst roligt i längden. Händer inte så mycket roligt just denna månaden, med ett undantag då FIFA-kungen fyller 25 bast.

September kommer dock verkligen vara en fullspäckad månad. Känns som allt och alla fyller år samtidigt. Inte bara Micki och jag alltså, haha! Alla ska ha fester hit och dit och man måste börja använda sina små grå för att komma på bra idéer till födelsedagspresenter. Jag brukar var sjukt duktig på det där med presenter och idéer, men jag tycks ha hamnat i någon slags torka! Känner mig som Nalle Puh, "åh, tänk tänk tänk", haha! Anyzoo, jag kommer nog på något förr eller senare, förr hade dock suttit fint nu!

Fick en briljant idé innan idag, lite knäpp kanske, men det är som sagt mig vi pratar om (så det hör till). Tänkte att jag skulle ta fram min cykel som jag inte använt på hela sommaren. Tänk så mycket billigare det är att cykla, och så mycket mer hälsosamt och så miljövänligt. Om man nu ändå bara ska ta sig runt i lilla Helsingborg kan man lika gärna cykla. Minns för något år sen när jag ofta cyklade till gymmet, tränade en timme och sen cyklade hem, riktigt skönt! Visst, man kan ju använda bilen när man verkligen behöver den eller har bråttom, men annars är det enda negativa med att cykla att det tar lite längre tid att ta sig runt. But whataheck! Tid har jag gått om. Vad tror ni, hiss eller diss?


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Blåmärket

Fifa-kungen!?? D låter som jag är nån spelnörd ju. haha Men så är ICKE fallet. hehehe

Btw, bra idé...d där med att ta fram cykeln. =)

Puss

2009-08-24 @ 14:48:51
Postat av: annika

jag önska jag hade en cykel=/

2009-08-24 @ 22:44:04
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0