"Weeee" "Stop Weeing!"

Hahahaha, jag kan inte sluta skratta. Igår var jag hos Mickimys och kollade på film med henne och Sophia. Vi såg filmen Dance Flick som är en parodi alla dansfilmer man har sett. Herregud! Ni som inte har sett den, SE DEN!
 Igår var jag duktig igen och cyklade från Laröd till gymmet, tränade ett pass och sen cyklade jag vidare till Fredriksdal. Senare på kvällen skulle jag som sagt till Micki och eftersom jag inte hade någon bil så tog jag givetvis cykeln till Söder, hehe! För er som inte vet, så är det sjukt skönt att cykla överallt, speciellt sånna dagar som idag. Jag tog först cykeln till gymmet, var på spinning i 45 minuter och sen cyklade jag hem till Laröd. När man kommer till Maria Park blir allt plötsligt helt harmoniskt. Inte en människa på vägen och det enda man ser är massa åkrar och skog. Tror att jag blev lite hög på den friska luften, haha!

Nej nu har jag inte tid med sånt här trams, måste duscha lite snabbt för att sen leka taxi (iom att andra är svikare) och hämta Niko och gänget. Familia i Hyllingen får sig ett besök. Efter det blir det lite fix och trixs innan kvällens bravader då tjejerna ska samlas hos My som ska ha födelsedagsferre. Happy times! Får dock se hur långt jag tar det idag, ska ju som sagt ut och festa med Julie imorgon också.

TTYL!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Emily,



Du glömmer väl inte cykelljuset och hjälmen förståss, när du tar dig fram i mörkret per velociped.



Morfar

2009-08-28 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0