Whatever...

Tänkte blogga om helgens bravader, men jag är alldeles för deppig för det. Låt mig gnälla lite istället:
Jag är på utbildning i Falsterbo. En dag är avklarad och 8 långa dagar återstår. Det må vara jättefint här och maten är hur lyxig som helst. Men jag har ju ingen att avnjuta detta med. Jag är alltså helt ensam i min fula lilla stuga på kvällarna och på dagarna måste jag trycka in massa lagar och paragrafer i hjärnkontoret. Så otroligt tråkigt! Jag kommer ju haverera totalt på min födelsedag nästa vecka. Och som att det inte vore nog med det, jag har ju inte ens ett gym här!!! Inte för att det spelar så stor roll i och med att jag börjar bli sjuk. Jag! Me! Som aldrig blir sjuk! Pricken över i:et hade ju varit om jag plötsligt fick svininfluensan nu.

Ingen snäll själ som har vägrna förbi Falsterb"#¤%cfbgkiy#"#¤wbgjhvcb *damp*!

Här är iaf en bild som får mig att skratta. Någon som vågar gissa vad det är?


Ciao!


Kommentarer
Postat av: En som gissar på vad d e

Din fot??

2009-08-31 @ 22:28:22
Postat av: dajje

en fot som e tagen bakifrån? haha

2009-08-31 @ 23:03:56
Postat av: Sara

Det ar mickis fot nar hon sitter pa golvet o kollar datan hahhahaha

2009-08-31 @ 23:09:52
Postat av: Micki

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA! FAN TA DIG!!!! SITTER SÅ JUST NU!!!!!

Önskar jag var där med dig prutten. PUSS! Miss U.

2009-09-01 @ 00:59:18
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0