2010 - i (nästan) total ensamhet

Ja, okej jag erkänner. Det var jobbigare än jag trodde att sitta ensam på nyårsafton. Runt omkring mig är det ca 63 000 kvadratmeter, och inte en enda kotte syns till. Tänkte inte klaga eller gnälla, men jag sitter verkligen här som en liten fis i rymden. Perkele saatana va tråkigt det är. Det blir bara värre när folk ringer och vill önska mig gott nytt år. Strö salt i såret? Tror ni?!
Så nej, jag kommer inte svara på några fyllesamtal idag. Men jag hoppas att ni andra (normala) människor, som har ett normalt jobb får en riktigt trevlig kväll, och ett riktigt gott nytt år!

Imorgon blir det dock andra bullar. Då ska Miss J (som också jobbar inatt) och jag ha vår egna nyårsafton i Malmö efter att vi har sett Avatar och ätit middag.

Nej, nu orkar jag inte sitta här och tjöta mer. Taket kallar, undra om man får se något guldregn idag, min absoluta favoritraket. Vad är det förresten med folk nu för tiden? Är det så svårt att hålla sig till 00.00. Det har ju skjutits raketer sedan 21.00, som om det var midnatt. Hela grejen med tolvslaget och nedräkningen förstörs ju ganska kraftigt med alla ivriga raket-tomtar där ute!

Anypoo, vi hörs nästa år!

GOTT NYTT ÅR!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: ...

Gott nytt år :)

2010-01-01 @ 00:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0