Haters! I'm back!

"Hej det här är ***** syster jag vill bara säga att du är riktigt ful och tjock som fan!"

"Du bor i en etta som du betalar 6000:- i månaden för"

"Du har din iPhone på avbetalning"

"Du har fettsugit dig, och inget annat"

"...inte konstigt att ingen kille vill ha dig"


Jag måste säga att det värmer i hela kroppen när folk skriver sådant här till mig. Jag menar, jag måste ju ha gjort något rätt för att folk ska vara så avundsjuka. Tyvärr är det ofta så här lycka och framgång bemöts idag.
Måste dock erkänna att jag är en gnutta nyfiken på vem de här människorna är, som tror att dom känner mig. Jag undrar om det är någon slags hobby för dem, att sitta och störa sig på mig.

Med detta vill jag också bara tillägga att: Jag är tillbaka i bloggvärlden! Back in black, back on track and here to stay!



The shit you hear about Me might be true but then again, it could be as fake as the bitch who told you!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Roger

Vad du ger i hyra för att trivas skall han/hon skita i å alla vi som har iPhone har den på avbetalning genom abonnemanget å sedan känns det som personen i fråga behöver suga lite fett i hjärnan på sig själv:)...Lev livet annars kommer du ångra dig..



Mvh Roger

2009-12-28 @ 07:21:28
Postat av: Jennifer Makeup artist

Hej, tråkigt när folk beteer sig så. Den svenska avundsjukan tyvärr... Du kan kolla upp vilka de personerna är. Kolla upp derad ip.nummer så förhoppningsvis ser du deras mailadress å i vilken del de bor i.



Testa iaf: http://www.ipnr.nu/spara-ip-nummer/



Kolla nedanför på adressen, å sök på eniro. Jag fick tag i en person som skrev elaka kommentarer på min blogg.

2009-12-28 @ 15:27:43
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/
Postat av: Ellen K

Hej!

tråkigt att läsa sånt här. Sjukt att vissa tror att de blir starkare av att klaga på andra. Lovely pic btw! (har du insett att det är 3 år sen vi muckade? gah!) Gott nytt år! KRAM!

2009-12-28 @ 20:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0