Nattliga äventyr!

Eftersom både Jennifer och jag lider av insomnia, har det blivit en del nattsudd och konstiga nattideér på sistone. Det mesta brukar utspela sig runt 04.00-tiden (då vi är som piggast). Det har varit allt från Helsingborgcruisande till läskiga skogsresor och företagsplanering. Klockan var även 04.00 när vi bestämde oss för att fly landet och boka en resa till Gran Canaria. Fullt normalt?

Samtidigt som det är ganska konstigt att vara vaken under de timmarna så är det väldigt skönt att man inte behöver vara vaken helt ensam. Jag hoppas dock att jag kan bli den morgon/dagmänniskan jag var en gång i tiden igen.
Fast nätterna har förvisso sin charm. Vägarna är helt tomma och det känns nästan som att man är ensam kvar på Jorden.


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0