Sommar mitt i vintern!

Jag har hållt mig borta från både fest och alkohol ett bra tag nu. Kände bara att det var dags att rensa kroppen och låta den få vila. Tråkigt kan man tycka, men själv tycker jag att det har varit riktigt skönt. Senast jag festade var dock en söndag (av alla dagar). Cantina hade sin årliga sommarfest, och det blev en kväll som jag sent kommer att glömma. Förfest på Pascha med Pascha crew, sommarparty på Cantina och efterfest på Pascha till tidigt på morgonen.
Uppehållet för både fest och alkohol varar till den 27 januari. Sen har nog Gud förlåtit mig för mina synder. Och då firar vi givetivis det med en hel vecka fyllt med fest på Gran Canaria, haha!



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0