Summering!

Den senaste tiden har till en viss del varit omtumlande för Emilys hjärna. Den senaste tiden har också varit väldigt händelserik. Jag känner dock inte för att förklara mig, inte heller känner jag för att berätta vad som hänt de här veckorna. För tillfället har jag inget behov av att "skriva av mig". Lusten till skrivandet kommer väl tillbaka successivt. Tills dess får ni lite text men desto fler bilder. Och vi börjar baklänges:

Ni som undrade vad som fanns i Helsingborgs Dagblad för några veckor sedan kan få veta att det inte var något mindre än mitt älskade lägenhetshus: Villa Skansen. Ja, jag får väl erkänna att jag blev husets kändis ett tag där, haha! Fast alla mina grannar var väldigt trevliga redan från första början. När man kommer hem på morgonen efter att ha jobbat natt säger dom alltid: "Hej Emily, sov så gott och ha en bra dag!" Sådana kommentarer kan betyda så mycket ibland.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0