V.ä.n.n.e.r.a.n.d.a.n

Tråkigt nog har jag nästan bara grannar utav den lite äldre generationen, så vi har väl egentligen inte så mycket gemensamt. Annat är det en gata ifrån mig, hemma hos Jennifer. Där springs det in och ut och fram och tillbaka hos varandra. Det bor 4 eller 5 jättetrevliga pågar i hennes trapp som alla är vänner. Då och då samlas alla och äter mat i någon av lägenheterna (även Jennifer). En dag fick jag turen att få vara med på en sådan tillställning. Denna gången lagades det mat i Jennifers mysigt lägenhet. Killar som kan laga mat är ett stort plus i kanten måste jag säga. Sen att det är hjältar, gigantiska hundar och militärer som samlas runt bordet, det är en helt annan historia, haha!




Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0