Let's go!

Ja, kan ju börja med att säga att det förmodligen kommer bli en del inlägg här under natten! Men ni klagar inte, eller hur!? Synd bara att detta inlägget förmodligen blir det sista ni läser, haha! Blir ju en lite sen "varning" kanske. Passar även på att varna om att 97% av bilderna som kommer upp i natt är tagna med min mobilkamera, därav den usla kvalitén!

Måste börja med att kommentera där här Love & Light "fenomenet" som alla pratar om. Det var verkligen sjukt mysigt med alla lampor i olika färger och sådant (jag var ju tuvungen att ha en bild på alla färger, hehe). Men är det verkligen ingen mer än jag som minns det som arrangerades varje år (för några år sedan) i Helsingborg. Det kallades "midvinterljus" och det var väl en slags variant av Love & Light med enda skillnaden att de använde sig av eld i hela staden. Också sjukt mysigt må jag säga. Och eftersom alla andra har lagt upp supercoola bilder från "kärleksveckan" så ska jag absolut inte vara sämre. Here you go!




Yepp, lite (mer) snurrig blev man nog allt!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0