Physical education

Jepp, i förmiddags var det "biffning" för hela slanten. Jag har nog redan träningsvärk om jag känner efter, haha. Men sen å andra sidan är jag ju inte en sådan människa som känner efter så mycket. Jag älskar att träna vare sig om jag tränar själv eller om jag är ute och springer med någon. Men Gud så mycket roligare det är att vara på gymmet med en kompis. Mycket bättre när man pushar varandra! Fast man behöver knappt peppa eller pusha Julia, hon är ju för sjuttsingen helt galen. Vill till och med göra extra övningar trots att man är helt död, hehe!
Tvingade dock Julia att träna med mina vikter, haha. Så går det om man vill ha köttiga ben! But no more ice-cream young lady! Men annars var det i alla fall ett riktigt bra träningspass.  Hög femma - High five!

Och dagens faktum: Vinkelhaken - Den gillar vi inte, men det är sjukt bra magträning!

Och så lite "pose" i gymmet när ingen ser *fnitter*. Hihi!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0