Probably the best workout in the world!

Morgonen inleds:
Jag
- "Örnen har landat!"
Julie - "Roger det!"

Poweryoga alltså, det måste vara den bästa träningen som finns. Julie och jag kom först in som två små fjortisar och kunda knappt hålla oss för skratt när ledaren började med sin lugna röst. "Aaandaas iiin geenom näsaaan", och alla konstiga uttryck som sades under passet som till exempel "krigare 1" och "solgud A". I början satt vi jättekaxiga på mattan och trodde att detta skulle bli lätt som en plätt. Ack så fel man kan ha. Det rann svett från mig och jag kände mig verkligen sjukt otränad. Poweryogan tränade muskler som jag inte ens visste att jag hade. Gud, vad viga vi kommer bli! Får se om det blir ett yogapass till imorgon eller om vi håller oss till schemat och kör boxning.

Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag bege mig till Mickimus. Det får nog bli en riktig budget/softarkväll. Längesen man såg Micki-facet nu ju, får nog kanske till och med ta med mig kameran, hehe!
Senare ikväll ska jag träffa baby igen, längtar! Han ska ju vara (nästan) lika duktiga som jag är med träningen. Ikväll ska han ut och springa sina 1,2 mil med sitt fotbollslag. Tänk om man hade hans kondition!
Mkay, smell you later!




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Jag tror inte d blir lika lång denna ggn. Vi ska börja köra kortare intervaller nu på ca 500-600 meter. Vi får se ikväll.

Puss

2009-02-23 @ 15:00:39
Postat av: Micki

orka mina äckligt feta ben!!!!!!!!!!!!!! :( örk.

Men ja, ska bli kul att se ditt face också! Ses snart. Puuuss haaj :)

2009-02-23 @ 16:25:52
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: nikko

het bild där nere va ;) haha

wwwwwwiiiiiiiiie :P

2009-02-23 @ 19:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0