Ankan-nails!

Imorse gick jag upp redan kl 11.00 (ja, det är sjukt tidigt om man jobbar natt). Skulle hem till Annika för att rädda mina naglar som höll på att förfalla! Mina naglar blev jättefina och till och med mamma gillade dom. Då måste det vara bra med tanke på hur kritisk hon är mot naglar, haha! Denna gången gjorde Annika vanlig fransk manikyr med jättesöta karamellfärgade prickar på ringfingrarna. Hade sett ett par liknande på hennes blogg och jättesugen på likadana. Fick reda på att det var Fias naglar jag hade kollat på, haha! Du har bra smak Fia! Super gulligt! Nästa gång gör vi dock något mer utflippat!



Vill ni se Annikas andra "work of art" kan ni kolla in hennes sida här: Annikas world . Nu är det dags  för jobb igen. Börjar dock känna mig lite sjuk. Jättetråkigt, verkligen. Men det är väl som man brukar säga, "allt ont har något gott med sig". If you know what I mean.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: fia

hahaha jaaaa.. ingen dålig smak jag har va.. haha kul att ud gilla min ide iallfall.

de e skit sött. kramis

2009-07-10 @ 22:25:05
Postat av: Cornelia

Tack Emily! :)

Det känns sjukt kul :D Trodde aldrig jag skulle se fram emot plugg eller bli så här glad över att ha 3½ års plugg framför sig ;p

2009-07-10 @ 22:56:48
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: jasmine

Hej! :) vilken fin blogg du har :)

Vad har du för dig då? :)

Btw! jag gör också såna där naglar ;) min moster är nagelskulptör ;D

2009-07-11 @ 00:53:22
URL: http://jjbberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0