Blandade känslor!

Plåtningen i Tågarp har gjort mig lite förvirrad. Man ska ju alltid vara så sjukt självkritisk. Ett tag var jag ledsen för att det var någon som hade röstat och kommenterat dåligt om mina bilder, men det var ju bara en. Men ändå hakar man upp sig på just den kommentaren trots att man får många andra fina. Varför är det så? Benny (fotografen som är sjukt duktig) muntrade dock upp mig lite när han visade mig att jag låg etta på topp tio-listan idag. Och om allt går som vi vill hamnar vi på utställningen imorgon.


Visst gillar jag bilderna, men jag kommer alltid tänka på den där dumma kommentaren! Här har ni dem i alla fall!





Vackra Mickis bilder hittar ni här: Micaela
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TYRA BANKSSSSSSSSSSSSS JAG SA TILL DIG!!

2009-07-07 @ 22:42:44
Postat av: Anonym

grymt snygg!!!

2009-07-07 @ 23:43:06
Postat av: Anonym

Sjukt snygga bilder

2009-07-08 @ 08:44:37
Postat av: Micki

Äh. Du är ju toppklass och blivande topp modell!! Så du har ju inget att oroa dig för snygging :)

Puss

2009-07-08 @ 08:57:00
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: sandra

sjukt vacker :) skulle du kunna göra ett inlägg med bilder på dina tatueringar och en liten beskriving vf du gjorde de o när:) skulle vara skojj o se de med

ha de bäst o fortsätt som du gör:)

2009-07-08 @ 09:22:13
Postat av: nikko

snälla säg till mig, vet har sagt ngt :S hahahha ja dör. finns det något att säga ens som är dumt? NEJ!



så jävla fina bilder, verkligen! top model dude, glöm inte mig sen när du e känd hihihi ;D bästa !!!<3

2009-07-08 @ 18:21:46
Postat av: sara moune

sa snygg du e emily!!

xoxo

sara

2009-07-09 @ 11:13:26
URL: http://www.saramoune.com
Postat av: amajla

snyggo!!

2009-07-13 @ 17:01:50
URL: http://amajla.com
Postat av: Tess [Stylish-B.se]

Kollade precis dessa på MB och de är super bra. Vad du än gör ta inte folk på MB på för stort allvar. För där är så många idioter som trycker ner andra för att de vill må bättre. MB suger numera, men ändå är man fortfarande med.

2009-07-14 @ 10:11:58
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0