Fredag, tror jag...

Gud, vilken helg det har varit. Måste nog till och med slå till med att säga att det var den bästa helgen på länge. Äntligen fick jag vara ledig samtidigt som det var fint väder. Nu jobbar man långvecka igen och det passar verkligen bra med dåligt väder då. Ja okej, det är lite synd om er andra som är lediga eller har semester.

Jag är helt ärligt lite förvirrad när det gäller helgen. För det kändes som att vi gjorde exakt samma sak både fredagen och lördagen. Jag började i alla fall fredagen med att gå upp jättetidigt (13.00 är tidigt för mig, om man jobbar natt). Niko ringde och väckte mig så att jag kunde komma upp i tid för att åka ner till henne, Dajana och Charlie för lite sol och bad. Japp, jag badade faktiskt (till skillnad från vissa som fortfarande inte har badat) och det var faktiskt helt ok. Tappade dock min bikiniöverdel när jag doppade mig, vilket chockade Dajana lite, haha!

Senare på kvällen åkte Poppen och jag till systemet för att inhandla lite rosévin som vi skulle ha med oss till Gröningen ännu senare. Så efter ett "kläd-besök" i Laröd kom jag hem till Igge med min nya klänning från nelly.se och började fixa till mig inför kvällens bravader. Precis innan vi skulle träffa Markus also known as "tysken" på Gröningen kom vi på att ingen av oss hade ätit något på hela dagen. Därför fick pizzeria Cleopatra sig ett snabbt besök innan vi traskade i full 90 mot "tysken".



Jag har nog aldrig sett så mycket folk på Gröningen en kväll förut. En helt sjukt fin kväll var det med massa bekanta ansikten och vänner. Lill-Ricky hade visst kommit hem från sitt kära "Napa" och det är alltid lika kul att se vilken meningslös tatuering han skaffat sig denna gången. Några av Igors lagkamrater joinade oss lite senare , och även Renato och Frida kom för lite kvällsmys. Det blev verkligen en helkväll på gräset.




Efter att ha garvat ihjäl oss (somliga nästan ordagrant) och druckit det vi skulle bestämde vi oss för att dra hem till Otto aka "UTTU". Som tur var bodde han på Kullagatan så det blev ingen lång promenad. Väl hos Uttu blev det en riktigt bra efter/för-fest (beroende på vem vi pratar om, haha). Skandaler och kostrådgivning, you name it, jag tror inte det fanns något som saknades den kvällen.





Mot slutet av kvällen splittrades vårt gäng och somliga drog sig mot Hampan medans vi andra gick till Tivoli för att leka hjältar, haha! Mycket drama den kvällen. Men den slutade väldigt bra då "the 80's" (Niko och Dajana), Igor och jag tog taxi till Mcdonalds för lite mat. Efter det gick vi alla hem, somliga med skor, och somliga utan, haha! Wow, what a night!

Här har ni årets bild 2009:



Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahahahah omg :D

2009-07-07 @ 08:29:42
Postat av: Charlotte

Jag väntade bara på den där bilden.. haha

Tänkte att du kanske glömt den.. men icke, där är den.

Fy bövelen

2009-07-07 @ 08:38:19
URL: http://chaarliiie.blogg.se/
Postat av: En som inte gillar synas på bild

Ohhh, fy fan vad man var rund under fötterna på många av de bilderna. LOL

Men d var som du sa, en riktigt bra dag!

Puss

2009-07-07 @ 11:36:34
Postat av: dajj

HAHAH nej aldrig, vi kan ha delad vårdnad hahaha. alltså skämtar du med mig? hur lyckas du alltid med bild utpressning mot mig :( hahahaha alltså jag minns ej den bilden när jag satt ner? HAHAHA monster kväll!!

2009-07-07 @ 12:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0