Fy Sören!

Jag har verkligen inga ord för hur jag mår just nu. Men om ni vill ha samma känlsa som jag har just nu är det bara att inte sova på 36 timmar, festa ganska kraftigt, kom hem 04.30 på morgonen för att sedan gå till jobbet 05.30 igen, haha! Japp, jag får helt och hållet skylla mig själv, men en sådan kväll hade jag verkligen inte velat missa (nämde jag att jag ser små svarta flygande prickar framför mina ögon). Men som sagt: Man lever bara en gång! Och tack Micki för allt (och ja, Lucas också på ett litet hörn, haha).

Lägger in bilder och skriver mer om kvällen/natten lite senare idag, är inte så pigg som ni kanske förstår. Tills dess kan ni roa er med lite läsning från Tompas blogg (fotografen som plåtade mig i torsdags). Hans "lilla" turné i landet är nu över. Alltid roligt med fotografer som blir nöjda! Kunde dock regnat lite mindre. Här har ni inlägget.


En "behind the scenes"-bild. Martin och Jimmy kämpar mot vindarna, haha!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ako

Man mår som man förtjänar...söta assistenter du har...

2009-07-26 @ 14:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0