Gadden!

Vill börja med att säga att jag: Älskar min nya tatuering! Den som inte förstår den eller gillar den behöver inte yttra sig. Nu har jag alltså förevigat min talang. När jag var 5 år började jag spela fiol. Då hade jag ingen aning om att jag skulle fortsätta med det tills jag fyllde 18. Det fanns perioder då jag spelade fiol som jag skämdes otroligt mycket över det. Jag minns till och med en gång när jag kom från musikskolan och skulle till stan med fiolen över axeln. Jag kunde skymta några bekanta till mig som inte visste att jag spelade. I ren panik la jag min fiol under en bil och låtsades som ingenting medans de gick förbi. Några har sagt att fiolspelandet "inte är riktgt jag", och andra tycker att det är ascoolt.
Idag tycker jag också det är ascoolt. Jag funderar till och med på att ta upp fiolen igen. Folk med talanger är det bästa jag vet.

Jag valde att tatuera in de två "f" som sitter på fiolen som två hål. De satte jag på den armen man håller fiolen i. Denna tatuering är även ett konstverk av Man Ray, där jag fick min inspiration ifrån. Jag kommer aldrig någonsin ångra den här tatueringen för den beytder så mycket för mig.
Har ni en talang, sluta aldrig med den/det. Låt folk beundra dig istället! (Och Niko, börja på gymnastik igen!)

Då kör vi:






Nu hinner jag inte mer idag. Mamma och jag ska på "impuls"-konsert på Sofiero med picknick och rosévin. Yippie! Ikväll håller jag tummarna för Benny och mig! Ha en trevlig kväll alles!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ako

Du är galen min lilla tös!!!

2009-07-08 @ 17:04:36
Postat av: nikko

skitfint!!!! :)



å ja vill... men hallå ja e ur form totally! ahahha

2009-07-08 @ 18:20:25
Postat av: Nela

Fyndigt!!! Funderade oxå på tatuering som är musikinspirerad... men det är så svårt! Kommer ihåg alla konserter och lektioner vi hade ihop=)

2009-07-08 @ 18:40:26
Postat av: E.M.I.L.Y

Mamma: I got it from my mama!

Niko: Tack sis, ja, aktiverum saknar dig!

Nela: Haha ja Gud, saknar det lite faktiskt, spelar du fortfarande?

2009-07-09 @ 01:28:36
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: kim

snyggt! Nu blev jag ännu mer sugen på att tatuera mig ytterligare, har varit så jäkla sugen nu den sista tiden..

2009-07-11 @ 03:44:12
URL: http://kimfoto.blogg.se/
Postat av: keno

nu så börjar det arta sig.. forsätt nu..!!!

2009-07-11 @ 10:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0