Go'kväll i stugan!

Ytterligare en härlig dag avklarad. Dagarna är verkligen underbara och dom susar förbi, men så kommer natten, när man ska gå och lägga sig, ensam, i sin stora, fula, tråkiga och tomma säng. Jag hatar det! Varför ska det vara så svårt. Men som sagt, dagar är helt fab, och detta tack vare mina underbara vänner, som alltid finns där för mig! Har sagt det förr och säger det ingen: vet verkligen inte hur jag skulle palla utan er!

Anyko, idag har man fått mycket uträttat. Började dagen med en "big spender"-tur på Väla med Micki. Det var ju rea nästan överallt så vi tog tillfället i akt och shoppade loss. Jag kom hem med två nya brallor och en topp. Skulle gentligen leta efter nya skor, men mitt i allt letande får jag ett sms. Där stod det att mina skor har kommit och kan hämtas ut på posten. Tror ni jag blev glad då eller? Hade ju nästan glömt att jag hade beställt dom. Det kom verkligen som ett brev på posten! 



Efter Väla åkte vi ner till stan för att ännu en gång tatuera mig på "house of pain". Denna gången blev det jättebra!
Efter att ha suttit och svettats ett tag hos tatueraren började magen kurra, så vi traskade till Fuji-sushi (igen) och åt oss mätta. Där träffade vi även Fia och Sara som också hade ätit. Vi avrundade eftermiddagen med att testa nya hårfrisyrer och ja, somliga även nya utseenden, haha! Skrattanfall! Vad tycker ni? Ska man kanske klippa sig kort?


Hahaha!


Senare på kvällen gick Micki, Sofia och jag på bio. Vi såg Public Enemies, och det kommer vi aldrig göra om. Sämre film får man nog leta länge efter. Totalt värdelös. Och att vi hade salongens sämsta platser gjorde ju inte saken bättre. Nej, nästa gång blir det Bruuunooo för hela slanten.


En liten mini-tävling (och nej, ni vinner inget): Vem tror ni att Micki och jag kommer klä ut oss tll på vår fest? Ni som redan vet får såklart inte gissa! Medans ni gissar kan ni passa på att svara på inbjudan som vi har skickat ut på facebook. Ja, jag kommer tjata om festen tills ni spyr. Get on with it!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0