Ljubomir Vranjes fanns vid Kattgången!

Vill börja med att säga: Jag trillade inte!!!! Tack Gud för det, jag gör dig en tjänst en annan dag!
Igår var som sagt mamma, Micki, Vedran och jag i Karlshamn hela dagen. När jag säger hela dagen så menar jag verkligen hela dagen. Vi var där ca 10.00 och åkte där ifrån ca 22.00. Det var en lång dag med mycket smink, hårspray och vackra damer. Jag har nog aldrig varit i ett rum med så snygga tjejer på en och samma gång förut. Det ni, killar! Haha! Det blev väldigt mycket dötid, då somliga somnade på ett bord, och andra drack 7 kronors-cider. Med det var värt väntan, för när allt var färdigt och "kläderna" var på såg det helt plötsligt ut som en helt annan värld. Bara jag såg ju ut som en hel cirkus, helt själv, haha! Trots att det var så ovanligt, var det ändå samtidgt sjukt coolt. Jag skulle representera en av de 7 dödssynderna nämligen fåfänga. Och Micki fick visa upp sin heta kropp i snygga underkläder med resten av de ursnygga underklädesmodellerna.
Tyckte att det var grymt kul att det kom så många olika fotografer till Karlshamn för att plåta oss. Bland annat en kille som "sadlat om". Han var en gång i tiden en väldigt duktig handbollspelare, men sysslar alltså nu istället med fotografering. Han heter Ljubomir Vranjes och kallas tydligen också för "den flygande köttbullen". Allt detta visste alla killar och folk som var lite äldre, men vi vanliga (korkade modeller) människor hade inte en susning om vem han var först. Duktig var han i alla fall! Undra om han verkligen var lika duktig på handboll.

Anyway, make up showen som Jennifer satte ihop var verkligen lyckad. Jag hoppas verkligen på att få arbeta med henne igen i framtiden. Det kommer ett repotage om oss inom en snar framtid i form av video. Lovar att lägga ut länken då!
Nu måste jag nanna kudden för imorgon är det plåtning. Denna gången en lite annorlunda sådan! Tills dess får ni avnjuta lite Karlshamnsbilder! Resten av bilderna hittar ni på ansiktsboken eller så kan ni också besöka Mickis blogg.













Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0