Lördag, nästan helt säker...

På lördagmorgonen vaknade vi relativt tidigt och även sjukt pigga och fräscha. Sommarvärmen fick nog kroppen att tro att man var utomlands vilket gjorde att den eventuella baksmällan man förmodligen skulle haft om det var kallt ute, försvann. Poff! Ruskigt skönt att man bara kunde glida ner på Gröningen återigen för att lägga sig under solen och steka sig ytterligare. Nej, jag vet jag behöver inte sola och jag var förmodligen svartast på stället, men det är faktiskt sjukt skönt att bara ligga och jäsa. Och jag blir faktiskt brunare!! Träffade även Micki och Fia som låg och solade med "Pascha-maffian". Jag var inte tillräckligt cool så jag höll mig till Igge, Renny oh tysken istället, haha!

Jag tror inte någon missade det stora kryssningsfartyget som låg utanför hamnen. Hade verkligen inte varit fel att få vara ombord. Det tyckte jag åtminstone tills jag fick höra att folk som var med på båten hade fått svininfluensan. Stackars människor, det kan inte ha varit en trevlig resa för dem inte!


När solstinget började ta över var det dags att bege sig hem för lite vila och föda. Efter det blev det samma procedur som föregående kväll, nämligen: Gröningen med vin och bra sällskap. Denna gången blev det dock en hel del bar/pub-rundor. En sväng på Hampan (där man knappt fick ståplats), en sväng till Utposten (där Martin och company höll till) och även en minirunda till Bakom (där det måste ha varit 60 grader).






En kväll som fick lov att kallas duga!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: En som oxo ville vara me på kryssaren

PS Kryssaren så 100 ggr större ut än den gör på bild, för alla er som undrar! hehehe

Puss

2009-07-07 @ 11:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0