Nattens "bravader"!

Igår natt jobbade jag i stan. Helsingborgsfestivalen är ju i full rulle så lite busliv fick man ändå se. Det hände dock inget sådär jätte svettigt för min del. Några alkisar hit och dit och även en och annan ungdom som trodde de var tuffa, haha!

Blev dock en ganska tråkig start på jobbpasset. En kollega kom och pratade med mig lite och berättade att han tyvärr hade blivit tvungen att avliva sin tjänstehund. Fina Beck! Ju mer vi pratade om det destu mer ledsen blev både han och jag. Det slutade med att vi båda två stod där och grät. Damn it, jag vill aldrig att Nato ska dö. Det är ju som ens bästa vän eller barn. Usch, va hemskt.

Natten gick i alla fall snabbt sen, och trots att det inte hände så mycket så fick jag ändå vara med om en hel del andra saker. Fick till exempel bevittna min första tömning utav BajaMajorna. Det är inte något man ser varje dag, haha! Det måste dock vara ett ganska "förnedrande" jobb. But still, it's a job. Och om vi nu ändå talar om bajs så måste jag bara säga till alla hundägare: Det är bra att ni plockar upp efter er hund, men snälla, måste ni verkligen ha en genomskinlig påse? Är det inte nog pinsamt att ni plockar upp någon annans avföring? Haha! Sluta med det mamma!

Nix, nu ska jag hem och nanna kudde. Tidig revelj vet ni! Hoppas ni har en bra dag, för det har jag!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0