Oh Happy Day!

Herregud! Jag kan knappt fatta att om mindre än 3 timmar går jag hem och sussar. Efter det är jag LEDIG! Min ledighet vara dock endast i 3 dagar. Men jag ska verkligen pressa ut sista droppen av den här helgen. Kommer ha ett fullspäckat schema som heter duga. Men bäst av allt, jag ska äta! På söndag har jag min "ätardag". Som jag har längtat. Varje gång den reklamen med fredagsmys kommer på tv har jag blivit så sjukt sugen på chip och dip. "Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyyys" *sjunger med*.
Jag lovar och svär att jag aldrig någonsin ska jobba 7 nätter på raken igen. Det tar verkligen kol på en. Har till och med fått höra att jag verkar deppad och nere, trots att jag varit hur glad som helst. Inte likt Emily att verka down. Men nu förstår jag verkligen hur viktigt det är med sömn. 4 timmars sömn per natt är på tok för lite!
Anypoopers, ikväll blir det grillning på gröningen med trevligt sällskap samt bag in da box, sen blir det nog en runda till "fylle-rondellen" aka Hampan. Måste även en sväng till Tivoli bara för att se hur Niko och gänget skämmer ut sig i sina 80-tals kläder, haha! På lördag har Maria på jobbet partaj hemma hos sig, det blir nog hur roligt som helst. Tror dock jag gör det kloka valet att inte dricka på lördag. Men vi får se. "Jag kör försiktigt", som en klok dam en gång sa.

Man mår så bra när det är sommar, fåglarna kvittrar (även när man går och lägger sig) och man tycker det är ljuv fågelsång. Sommarkänslorna vaknar och man känner nästan för att krama ett träd. Det luktar nyklippt gräs och grillat kött. Alla är trevliga och glada, de ser till och med finare ut. Jag vill nog aldrig att hösten ska komma igen. När fåglarna kvittrar på morgonen då får man lust att bryta nacken av de irriterande flygfäna (dock hade jag aldrig gjort det, med tanke på den djurvän jag är). Känslorna är inte desamma och alla träd ser nakna och tråkiga ut. Nej, ta vara på sommaren, för i Sverige vet man verkligen aldrig hur länge den varar. Vem vet, nästa vecka får man kanske köpa sig en Canada goose-jacka!

Men just nu är det HAPPY DAY för hela slanten! Jag är så glad!




Ciao!

Kommentarer
Postat av: dajj

JUST JA haha flåååt!! :|



Jaa du fråga inte, jag har gått upp snart ett kilo men är fortf under det jag vill :D haha sjlv?:P

2009-07-03 @ 09:59:35
Postat av: Anonym

Den där drinken hade jag inte tackat nej till =)

2009-07-03 @ 10:28:26
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0