Oljehamnen!

Idag har det varit lite stressigt, men väldigt kul dock. Och tack till vädergudarna som skonade oss under plåtningen som gjordes idag. Det blev en riktigt cool plåtning i "streetkläder" i en väldigt "ruffig" miljö. Oljehamnen i Helsingborg fick sig ett besök av fotografen, mina två "assistenter" och mig. Ser verkligen fram emot att se bilderna när dom är färdiga! Tompa får "do his magic" och sen lägger jag förmodligen ut någon bild på bloggen.
Efter plåtningen åt vi (hör och häpna) pizza i laröd. Smarrigt som tusan och välförtjänt! Detta fick bli min "ätardag" för denna veckan. Har trots allt tränat varje dag så jag mår inte dåligt, haha!

Inatt börjar man jobba 01.30 (världens mest konstiga tid att börja jobba), hoppas bara att det inte regnar för mycket på mig. Hade ett långt snack med Micki innan om min situation just nu. Det blir alltid så mycket bättre när man har pratat med henne. Jag både hoppas och hoppas inte att det är som jag tror. Hade verkligen fått ett avslut på det hela om jag visste.

Nepp, nu måste man leka DJ åt folket!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micki

Naw babe daaa!! :D Bra att du kanner sa...det vill jag ju att du ska gora...:) Om tio ar kommer du titta tillbaka pa allt som har hant och du kommer forsta varfor det hande...:) Puss i love you

2009-07-24 @ 20:51:32
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Lundberg

Du vet om att du har stöd...

2009-07-24 @ 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0