Så sjukt förbannad!

Jag säger bara: Man lever bara en gång! Låt ingen styra eller påverka dig i dina val i livet. Så länge det handlar om val som du själv mår bra av och som gynnar dig själv. Jag var själv så nära att ge upp något som jag tycker är så kul.

En annan sak är: folk som bara inte kan låta bli att gå runt och sprida falska rykten! Varför? Vad får ni ut av det?
Just nu skiter jag i vilket men detta fick mig verkligen att inse en eller två saker. Det är dags för mig att släppa det här nu. Man kan inte stå och trampa på samma ställe för evigt! Folk får inse vilka misstag dom gör. Jag tänker inte lida längre! Jag är trött på att klandra migsjälv för allt. Jag är faktiskt en bra tjej, önskar bara att fler kunde se det.


Så här arg är jag just nu!




Och detta är till en av mina absolut bästa kompisar:

Jag vet att du har det jobbigt just nu, men du måste ge mig en chans att vara där för dig. Jag vet att jag inte var det den dagen, och jag hatar migsjälv för det. Vill inte att du ska tro att du är ensam eller något. Du kommer alltid vara den du är. Det kan ingen ta ifrån dig! Ge mig en chans! Tänker på dig varje dag!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Skitbra gumman...du är en underbar tjej!!! Gå din egen väg så kan det aldrig bli fel...vill du göra nåt så gör det! Låt inte nån hålla tillbaka dig...DU är viktigast! :)

And I looove uuuuuuu. Pöss!!

2009-07-22 @ 17:06:34
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Lundberg

Du är klok... Stå på dig och var stark... Är många som är där för dig... Always...

2009-07-22 @ 17:51:55
Postat av: sara moune

kloka ord emily, jag kan inte mer an halla med. nu hittar ja in till din blogg genom mickis. fina modell bilder du har tagit, tycker helt klart du ska sattsa mer pa de, du har en helt underbar hudfarg som verkligen lyser pa bilderna, jatte vacker och annorlunda. jag vill se mer! :)

2009-07-22 @ 18:04:32
URL: http://www.saramoune.com
Postat av: Em

Tack snälla...

2009-07-22 @ 22:23:30
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0