Smide på gång...

Jag lovar att skriva ett inlägg om bravaderna i lördags, men igår somnade jag dock som en sten (på datorn). Hinner dock inte nu eftersom jag ska hem till Micki och smida häftiga, roliga, smarta, elaka, saftiga planer! I'm so excited!!!
Senare blir det träning med mami och Micki, men efter det, då lovar jag att klistra fast mina fingrar vid datorn och gå loss!

Tills dess kan ni roa er med att kolla på en previewbild från min senaste session med fotografen Tompa. Jag vet att jag sa att det skulle vara streetbilder, men denna bilden är tagen precis efter oljehamnen (i mitt enda ombyte). Mamma har blivit kär i bilden, haha! Men det tar ett tag för migsjälv att kunna se mig så här. Annars är jag ju den som alltid ler på alla bilder, haha!

Se och tyck själva:


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar i princip alla bilderna du tagit! Den här tyckte jag också var suverän, variation kan vara ett välkommet inslag. :) KRAM

2009-07-27 @ 13:23:25
URL: http://classyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0