Söndag, absolut söndag!

Så kom söndagen. Filmkvällsdagen, dåligt-väderdagen, mysdagen, ätardagen och vilodagen. Vi började med att gå upp ganska sent för att sen börja laga mat. Det blev min berömda "pasta a la Emily" med tigerräkor. Hade det funnits bättre förutsättningar, hade jag absolut velat bli kock. Jag har dock lite högre ambitioner. Men äta bör man, annars dör man. Så efter middagen gjorde Sanna och jag världens godaste sommartårta.


Senare på kvällen började det närma sig det bästa på hela dagen: Chips och dipp! Vi åkte till Maxi för att inhandla det sista söndagsmyset. Tråkigt var dock att vi skulle på bio, och jag tänkte inte precis ta med mig en skål med dip in i salongen. Så vi lämnade allt hemma och sparade det tills efter filmen. Japp, jättekonstigt!
Vi såg Transformers 2. Den var verkligen så sjukt bra som alla säger att den var. Tänk om man kunde få vara Optimus Prime för en dag. Eller varför inte Bumblebee, äsch who am I kidding? Jag skulle såklart vilja vara Megan Fox för en dag! Finns det någon snyggare människa? Tror inte det va!


När vi kom hem var jag helt uppspelt över att äntligen få äta mina chips. Och nu till den tråkiga delen. När jag tog min första chippedipp så hände något fruktansvärt! Jag tyckte inte om det! What?! Hur är det möjligt!? Det enda jag aldrig någonsin klarat mig utan. Helt plötsligt tycker jag inte om chips och dipp längre! Oh well, bye bye friend. Taste you later!



Vilken underbar helg dock! Tack till er som var där och förgyllde den!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: En som vet vem som e snyggast

...o d e DU baby!

Puss

2009-07-07 @ 11:45:08
Postat av: annika

va skoj=) tack så myk.. maila mig så snackar vi [email protected]

2009-07-07 @ 13:09:13
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0