Svettlana!

Kom nyss hem från gymmet! Micki, mamma och jag kämpade som galningar på indoorwalking:en idag. Det var riktigt jobbigt, men vad gör man inte. Vill man vara fin får man lida pin. Gissa vems alldeles för stora shorts jag hade på mig idag, haha!?
Jag ligger just nu i megadeffning så min kropp går på högvarv dygnet runt. Jag kör en 10 dagarskur, så den 17 juli då Micki och jag ska gå catwalk i Karlshamn kommer vi vara fit for fight. Dags att börja räkna rutor, haha! Kanske inte riktigt.

Det jobbigaste med att träna och vara nyttig är såklart att stå emot alla frestelser. Som till exempel när mamma kommer hem med favoriten Oreos. Och dessutom mini-Oreoes som är så lätta att bara slänga i sig och mumsa på. Men icke sa nicke. Inget kvällsätande, inget nattätade och absolut inget smygätande! Däremot vill jag dock gärna ha den sjukt fina "oreo-ringen" från nelly.se. Någon? Jag fyller faktiskt år relativt snart, haha!


Oreo Ring SEK 299, Mi Lajki - NELLY.COM
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0