"Thåheim"

Vilken underbar kväll mamma och jag har haft på Sofiero. A real "girls night out". Vi började med att placera våra bakdelar på våra filtar under ett jättestort träd (ifall det skulle komma några små skurar). Efter det skålade vi med rosévin och tittade på den saliga blandingen av folk. Som picknick mat hade vi med oss kalkonspett med melonsallad och till "efterrätt", jordgubbar och pistagenötter. Yummi!




Anna Ternheim och Thåström var artisterna vi skulle få lyssna på under kvällen. Kan inte säga att det är min favoritmusik, men förvånande nog var det faktiskt både bra och underhållande. Hela kvällen var helt magisk på något sätt och vi hade en sån otrolig tur med vädret. Vi fick en skvätt regn som vi inte ens kände för vi satt under trädet och efter det var det hur skönt som helst! Träffade på Tobbe från Coor hans polare Patrik (också fotograf, haha) som endast hade kommit dit för att se Thåström. Jag visste knappt vem Thåström var tills dom sa något om Ebba Grön och "var är vargen", haha! Ja, den sablans låten kommer jag nog aldrig glömma. Undra vems fel det är!?

Videotime (ber om ursäkt för det dåliga ljudet och den dåliga bilden):


Denna låten är till mammas kompis i Dalarna


Kan inte sluta tänka på stackars Patrik som skulle göra nr 1 i en pissoar men som inte orkade vänta längre och såg en olåst Bajamaja. Den slet han upp samtidigt som han skrek "what's up dog", en sekund senare ser han att det sitter någon på den toaletten och gör nr 2. Hahaha!
Gud, vilken kväll. Vem hade kunnat tro att en helt vanlig onsdag skulle bli såhär bra? Och allt detta trots att jag bara sovit 3,5 timmar på snart 48 timmar. Konstigt man ser ut som död fisk! 
Tack mamma för allt ikväll!





Ciao!

Kommentarer
Postat av: MR T

Tack för sällskapet! Visst var Thåström bra? :D

2009-07-09 @ 11:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0