Thinking of you...

Idag har jag haft en tänkardag. Men inte en sån där vanlig tänkardag, utan en dag då jag har tänkt på andra. Det är så mycket jag undrar och jag är så dålig på att ta tag i att höra av mig. Ibland kan det hända att jag blir helt tom i blicken och stirrar på en och samma punkt i flera minuter. Då kan jag helt plötsligt ha börjat tänka på en gammal klasskompis eller någon som betytt mycket för mig.

Saker jag har undrat och tänkt på idag:

* På min barndomsvän Maria som fått en liten flicka som heter Malou.
* Hur Emma-pemma har det på sitt nya jobb. (ICA saknar dig)
* Vad Nikolina kommer bli när hon blir äldre.
* Om han någonsin kommer bli säker.
* På Lisa, Hanna och Saga i Stockholm.
* Varför Micaela inte kan förstå att hon är så oerhört vacker och unik.
* Hur G mår med allt runt omkring honom.
* På många av mina gamla klasskompisar som snart eller redan är färdiga med sina olika utbildningar.
* På Julia för att jag saknar henne.
* På min bror för att jag aldrig någonsin har varit mer stolt över honom.

Sen var det inte mycket mer som rymdes i mitt lilla huvud, haha! Men jag vill i alla fall att ni ska veta att jag tänker på er lite extra idag.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

awe så söööt du e :) we love you

2009-07-11 @ 11:13:22
Postat av: Micki

du e typ gulligast i hela världen babe!! PUSS!

2009-07-11 @ 16:40:59
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0