Varsågod... Tack så mycket!

Jaha, då har man jobbat 6 av 7 nätter på raken. När sista passet är färdigt imorgonbitti väntar en välförtjänt ledig helg på mig. Kan inte säga att jag det har varit tråkigt att jobba alla de här nätterna, eftersom jag som sagt fått ut något av dagarna. Tror inte det har varit någon dag som jag inte har hittat på något på. Har legat och myst på Gröningen nästan varje dag. Och för att inte tala om att Micki och jag har varit duktiga och tränat. Trots denna värme. Vi var sjukt grymma igår som orkade med ett helt svettigt spinningpass (med Emelie) utan att svimma, haha. Jag börjar (nästan) känna mig fit! Vad säger du Micki? Satstar vi på Mrs Beach 2010 eller? Efter spinningen blev det jordgubbar hos Iggy. Finns det något som är så läskande som jordgubbar?

Senare idag händer det roliga grejer, men det berättar jag förmodligen om senare. Måste försöka få min skönhetssömn idag. Det är dock fruktansvärt svårt att sova i denna värmen.
Saker man längtar till just nu:

*Nästa onsdag kl 14.00, då jag ska föreviga min talang
*Den 17 juli då Micki och jag drar till Karlshamn för att jobba
*Nästa löning, för att den kommer vara "on fire"
*Magmusklerna som ska vakna och bli mer definierade
*Chips och dip-dagen
*Vintern (men endast för att vi reser till ett mycket varmt land då)
*Ett par ord som jag jättegärna vill höra

Nej, nu kör vi sista rycket här!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: niko

wihoo så snögga vi e ;D ja har verkligen tappat det helt med träningen :( buhuu... men snart så, tro mig :D

2009-07-02 @ 11:38:23
Postat av: Cornelia

Vi var i Kuta Beach, eller Legian som ligger precis utanför Kuta Beachs centrum.. Vi bodde på ett hotell som heter Bali Mandira, ett riktigt fint hotell med utmärkt service! Så det kan jag verkligen rekommendera. Att resa till Bali är rätt dyrt, vet inte riktigt vad de andra resmålen som ni funderar över kostar. Men väl på Bali så är det jättebilligt.. Det kan jämföras med Thailand om inte snäppet billigare t o m :) Sen är det en paradis-miljö samtidigt som där e väldigt mycket håll i gång mitt inne i centrala Kuta, om man är ute efter det :)

Jag har några bilder på Facebook under albumet "Bali" som du kan titta på :)

2009-07-02 @ 17:08:38
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0