Vely solly!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering. Ni måste väl dö av nyfikenhet nu. Kanske inte va!? Det har faktiskt inte hänt så mycket spännande på senaste. Jag har inte mått så värst bra heller. Mina dagar har endast bestått utav träning och matlagning till "min andra familj". Idag blev jag till och med lite förvånad över mig själv och mina kunskaper. Jag lagade biff med bambuskott som (enligt mig) blev sjukt gott! Aldrig mer kinarestaurang, kom till Emilys "all you can eat" istället, haha!

Jag känner mig otroligt utvilad. Det var verkligen bra att komma ifrån jobbet i några dagar. Tror min kropp hade kollapsat helt annars. Och denna veckan jobbar jag ju bara en dag (idag) och sen är jag ledig de resterande dagarna. Sweet!
Det blir dock lite "jobb" på fredag då jag ska gå min första modeshow i Karlshamn. Det är duktiga Jennifer som har satt ihop den. Vi ska vara där riktigt tidigt för att få löshår och smink och kläder fixat. Sen måste vi öva på vår catwalk. Iiihh! Catwalk liksom! Hur ska detta sluta, haha! Anypoo, showen börjar kl 20.30, så då kan ni ju ge mig en extra tanke och hoppas på att jag inte trillar. Har bestämt mig för att om jag (mot all förmodan) skulle trilla, så ska jag låtsas som att det var ett av mina coola "dancemoves" och sen fortsätta som att inget hände, haha!

På senaste har jag börjat känna att bloggen inte räcker till. Jag kan aldrig skriva det jag egentligen känner. För återigen så är jag ju Emily, hon som bara är glad hela tiden. Så för att inte sabba den bilden av mig, ska jag nu köpa mig en riktig dagbok. För, precis som min mamma säger, så måste jag skriva av mig ibland. Det är bra för mig.


Om man ändå kunde få se ut som Miss Lima!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Tack! Hoppas att allt gick bra sen.. Ser ut att ha gjort det. fina bilder =)

2009-07-19 @ 12:06:24
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0