Wanted!

Letar som sagt efter inredning till min lägenhet och då och då så snubblar man över riktigt häftiga prylar. Jag inspireras ofta av väldigt modern inredning, tyvärr, eftersom det oftast är lite dyrare. Dock är det tur att det brukar finnas billigare kopior på allt. Så jag får väl helt enkelt köra budgetvarianten.


Ja, det finns synnerligen möbler i alla former och färger. Och detta kanske är lite mer ovanligt än det man är van vid att se, men något jag däremot kommer inhandla till min blivande lägenhet är "äggstolen" also known as åskbollen. Tycker verkligen att det är en tidlös och fin möbel som på något sätt skapar ett rum i ett rum. Kan verkligen se den i en hörna i mitt vardagsrum. Den finns i olka färger och även med inbyggda högtalare, om man nu ska ta det till den nivån. Jag satsar dock på en billigare kopia i svart och vitt. Gud va mysigt det ska bli! Som vanligt säger vi inget till mamma för då blir hon gråhårig, haha!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0