Tänka positivt...

Om man slår bort allt det dåliga i min miserabla vardag kan man nog ändå "squeeza" ur en eller två bra saker.

* När man jobbar natt behöver man aldrig oroa sig för att fastna på jobbet en eftermiddag då det är som finast väder.
* Jag har i alla fall en eller två riktiga vänner som verkligen bryr sig om mig, God bless. (Det är inte alla som ens har en riktig vän).
* På gymmet är du alltid välkommen.
* När man alltid jobbar, får man ingen tid till att spendera sina pengar. Alltså tjänar du pengar samtidigt som du sparar dom.
* Snart är det äntligen dags att flytta hemifrån. Är glad för att jag har en egen lägenhet. Det ska tydligen vara jättesvårt att skaffa en i Helsingborg nu. Och man vill ju knappast bosätta sig i Landskorna (bara för att Peter Danielsson tycker det).
* När man jobbar natt är man inte hungrig vilket resulterar i en platt mage.
* Martin har pool och den ska absolut användas i samma sekund jag blir ledig.

* På Råå-hundbad kan man bada med sina hundar utan att en massa gamla kärringar klagar på dig.
* Hundar och djur överlag är så mycket bättre än människor. De kommer aldrig någonsin såra dina känslor. Det är helt sjukt hur Nato fortfarande hänger efter mig som en svans, trots att pappa har tagit på sig huvudelen av ansvaret för honom. Jag kommer alltid vara speciell för honom. Skulle man känna sig ensam någon dag är han alltid bara en vissling ifrån mig. Ibland känns det nästan som att han förstår mig.

Här är lite bilder från Råå-hundbad med hundar som är galna i vatten.








Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Amen silka pluppiiiisaaaaaaar!!! I love you men det vet du hihih :P Puuss!

2009-06-27 @ 07:21:45
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0