Då kör vi!

Igår tog jag och Nato en riktigt mysig promenad. Han skulle givetvis bade i det sjukt varma vattnet!

Efter det tog jag mitt pick och pack och stack till Aktiverum. Träffade Nikkan och gick in på ett pass (riktigt hårt) Body Pump. Jag kan knappt röra mig idag. Måste nog stretcha lite innan jag gör något annat.
Efter träningen åkte jag till en kompis, fortfarande helt genomsvettig. Vill man ha mig som vän så kommer det tyvärr som ett paketpris, men får svetten också, haha! Fick riktigt god mat och sen spelade vi en runda "Geni" som är ett frågesportsspel. Jag ägde, konstigt nog kunde jag mest om sport och fritid, haha, hjärntvätt eller?
Nu ska jag hoppa in i duschen (snabbt som f'n) för sen bär det av till Malmö och det nya varuhuset Entré. Ska bli riktigt roligt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: DAJANA

avis nu får du träffa gynning! hahaha :P

2009-03-20 @ 12:19:31
Postat av: Ako

Vilka fina bilder på Nato och maten ser fantastiskt god ut...

2009-03-20 @ 21:47:09
Postat av: DAJANA

avis nu får du träffa gynning! hahaha :P

2009-03-24 @ 00:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0