"Fenomenet" Entré!

Idag var en kompis och jag alltså på det nyöppnade varuhuset Entré! Jag måste verkligen säga att det var en upplevelse utöver det vanliga. Det var väl fyra eller fem olika våningar, packat med allt möjligt. Där fanns till exempel, butiker i alla dess former, restauranger, biosalong, gym, konstutställning, massage, nagelfixning, en stor scen (där kevin Borg upträdde) och mycket mycket mer. Jag hade kunnat gå runt på varuhuset i flera dagar utan att ha sett allt. Hade faktiskt inte tid till att gå i alla butiker idag, but man did I shop until I dropped!? Bokstavligt talat, ja! Kom nog hem med kanske 10 olika påsar.

Shoppade bland annat:
Massa häftiga prylar från Lagehaus till min bliviande Linn (inte min nya flickvän utan min nya lägenhet). Plus a little something something till Niko-piko som hon kan behöva, haha.
Nya svarta sneakers med massa bling på sidorna
En jättefin 80's hoodietröja i väldigt glada färger
Två plagg från Mango
Ett plagg från Vila
Två par solisar
Hårprodukter

Här är lite "klick" från mobilkameran:



(Dina Topecostrumpor mamma!)



Den här dagen gick så sjukt fort förbi. Tråkigt för sen var man tvungen att dra sig till jobbet igen. På vägen hem blev det lite Maxishopping i Löddeköpinge. Imorgon ska det banne mig bakas kanelbullar!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

OKeeeeeej....jag vill flytta till malmö nuu! Hihi ;P Den rosa saken var snyggish! PUSS!

2009-03-21 @ 10:13:24
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: nikkopikko

haha sluta din tolle, du hade inte behövt köpa ngt till mig :$... aw min lilla siss :D sjuk du e =)



btw. sååå fin den rosa "klänning/tunikan" är, did u by it??? me likey a lot!!

2009-03-21 @ 13:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0