Fira!

Borde nästan köpa något fint till mig själv idag. Är otroligt glad! Min chef ringde mig med väldigt bra besked idag. Det kom väldigt lägligt och inte en dag för sent heller. Äntligen kan man börja leva som en normal människa. Och äntligen kan jag börja planera saker i mitt liv.
Idag har jag även kommit på att jag måste ta saker för vad de är. Varken göra en stor eller liten grej utav det. Har även insett att det förmodligen är lättare at vara en realist än att vara optimist, som egentligen är mitt mitten-namn. Jag tror man mår bättre av det i slutändan. Jag börjar bli så trött på att bara ge, utan att få något tillbaka. Jag är jag, take it or leave it! Det går faktiskt inte att tvinga någon till något.

Men idag är jag som sagt glad för många saker, men jag passar mig för att glädjas för mycket. För helt plötsligt står man där igen, krossad och förtvivlad.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0