Hej Bullen!

Idag flög jag upp ur sängen när klockan ringde. Känner dock nu att jag kanske vaknade lite för tidigt eftersom jag hade jobbat natt och för att jag jobbar natt nu igen. Mina ögon hänger inte riktigt med känner jag nu. Mycket jobb denna veckan, men det innebär också stålar som somliga brukar säga. Nästa vecka är jag dock ledig alla dagar utom fredag. Så sjukt skönt! Då Blir det massa gym-tid och tid för vännerna.
Efter frukosten som jag varken åt eller såg till så gick en kompis, Nato och jag en promenad ner till stranden. Jag måste ha gått den rundan minst 10000 gånger, men jag blir ändå alltid lika fascinerad av alla sjukt fina hus i Laröd! Jag ska definitivt flytta till ett sådant den dagen jag blir rik, och kanske även vuxen. Dubbelgarage är ju ett måste, haha!

Efter promenaden handlade jag sushi till en som verkar ha blivit beroende och till mig själv. Som vanligt på Fuji Take away för att de älskar mig där, hehe. Ska dit imorgon igen fast då tar jag med mig Little Miss Julie! Saknar din nuna!
När magen var fylld började vi med ett projekt som vi aldrig trodde att vi skulle lyckas med från början. Nämligen kanelsnäcksbakning! I början var det väl lite "rookie-varning" men efter lite mat-beredar-hjälp så var vi back on track igen. Slutade med att vi gjorde världens godaste kanelbullar. Åt dock way too many. Men sen är det också lördag!
Kolla på de här bilderna och försök säga att ni inte blir sugna!




Yummie!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ako

Wow, Ni är ju proffs!! Ser väldigt gott ut..

2009-03-22 @ 09:22:59
Postat av: Flädie

Yeeeaaaah...Öhm...im coming over :P

2009-03-22 @ 11:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0