Jag är kass i dubbel bemärkelse!

Jepp, jag vet att det har varit usel uppdatering här på senaste. Dels för att jag inte har haft något att skriva om eftersom jag bara har jobbat och tränat. (Det har i och för sig varit ganska rolig och varierande träning på senaste i form av bland annat badminton, step och yoga såklart!) Och dels för att jag nu gått och blivit riktigt sjuk! Jag hatar att vara sjuk! Speciellt nu när det går så bra med träningen! Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon så ska jag i alla fall tvinga mig själv att gå på ett yoga-pass med Niko-piko. Miss you dude!

Pratade nyss med Mickimus i telen. Vi får se om min magiska sida funkar för henne, haha! Håller tummarna för dig gumman! Vill verkligen ha dig där!
Kolla förresten vilken modell hon har gått och blivit:

Daaamn! Hihi!

Idag är det exakt 1 månad kvar tills mamma och jag beger oss på vår fantastiska resa till Jordanien! Det ska bli så underbart, verkligen! Kommer bli skönt att få åka till värmen och de platserna som alla pratar om. Staden Petra ska bli extra intressant då det som sagt är ett av världens 7 under.
Visste ni förresten att Jordaniens drottning är sjukt vacker? Nä, hur skulle ni kunna veta det? Men kolla här:
Vacka skapelse!

Jordaniens drottning!? Tja, det hade kanske kunnat vara ett yrke för mig. Hon kanske vill byta med mig. Jobba som väktare är faktiskt väldigt givande och roligt. Vi drar till hennes crib och frågar vet jag! Haha!



Jag kommer känna mig som Indiana Jones, dock med en gnutta mer kvinnlighet. Frågan är dock vad man ska packa med sig för kläder. Det kommer vara ganska varmt så man vill ju knapast ha med sig jeans, men visar man benen i ett sådant land blir man kanske halshuggen eller stenad. Nej usch, vilka fördommar du har Emily! Ja, men hellre det säkra före det osäkra. Glömmer aldrig när jag var i Thailand och jag fick värsta utskällningen av någon slags munk eller var han kan ha varit. Bara för att jag var tvungen att klia mig på foten. Haha!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: pegah

Allvar, mamma och co ska oxå till Jordanien vet dock inte vilken stad men ska fråga, de åker om 3 veckor och stannar i två veckor, då är du och din mami oxå där kanske! Iiih jag vill med min mami haha

2009-03-16 @ 16:20:39
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: em

Yeah u should goooo!!! =) vi kan bygga slott i sanden om du vill ;) poss

2009-03-16 @ 16:41:16
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: nikko

miss you to sjukis! krya på dig :D

2009-03-16 @ 18:23:22
Postat av: Micki

åååååååh ni kommer få superMYS!! Hihi :) jaa nu håller vi tummarna fasen asså! Krydda lagom förresten: "modell"! HAHAHA! Men tack ändå, urgullig är du hjärtat! I freaking love you! Yeah.

2009-03-16 @ 20:57:38
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0