Jokk tjock!

Jag nämnde väl att jag fick skicka tillbaka den turkosa klänningen som jag köpte från stylebystars.se!? Köpet var mer än onödigt. Och jag la ner så mycket energi på att få hem den i tid också. Fick till och med ljuga och säga att jag skulle på bröllop för att de skulle snabba sig med leveransen. Och så passar inte fanskapet. Den var alldeles för stor och rent ut sagt skitful!
Får väl köpa mig en finare klänning när jag hittar någon. Borde nog även passa på att köpa mig ett par nya jeans för alla mina byxor hänger på mig. Får plats med en halv Emily till i mina jeans. Och de sitter verkligen inte fint på rumpan längre. Tror det var Dajana som sa "det ser ut som att du har b*jsat på dig". Haha! Elak är hon! Men det ligger någon sanning i det.



Och så dagens goda gärning. Ibland har man bara alldeles för snälla människor runt omkring sig! Jag kände att min kropp behövde Jokk tranbärsjuice idag, och två minuter senare hade jag det på bordet framför mig. Haha, sjukt bra! Sen att andra väljer att äta Ben&Jerry's till lunch är en helt annan femma.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är som har gått ner!! Hur mycket har du gått ner och vad gjorde du/ hur lång tid tog det?

Kul blogg btw ;)



Kramiz söta.

2009-03-31 @ 22:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0